زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 12:57 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13317124691.png
تعداد بازدید 31
نویسنده پیام
powerboy آفلاین



ارسال‌ها : 18
عضویت: 15 /12 /1390
محل زندگی: tehran
تشکرها : 1
تشکر شده : 2
چقدربامرگ کنار امده اید(تست)
 چقدر با مرگ كنار آمده ايد؟



جاودانگی برای هیچ كس وجود ندارد، پس چه بهتر، همان‌طور كه شیرینی زندگی را درك می‌كنیم، تلخی مرگ را نیز در كنار آن بپذیریم.

این تست شامل 19 سوال است كه شما می‌توانید، جواب موافق یا مخالف بدهید، در صورتی كه مطمئن نبودید، می‌توانید نمی‌دانم را انتخاب كنید، سعی كنید تا آنجا كه ممكن است كمتر از كلمه نمی دانم استفاده كنید، زیرا این حالت نشان‌دهنده عدم‌قضاوت و تصمیم‌گیری مثبت یا منفی شماست.



در مقابل هر عبارت يكي از اين 3 عبارت را مي‌توانيد بنويسيد: موافق - مخالف - نمي‌دانم




 نمره‌گذاری



 از سوال یك تا 10 به هر پاسخ مخالف 2 امتیاز، به هر پاسخ نمی‌دانم یك امتیاز و به پاسخ‌های موافق نمره‌ای ندهید.


 از سوال 11 تا 20 به هر پاسخ موافق 2امتیاز،  به هر پاسخ نمی‌دانم یك امتیاز و به پاسخ‌های مخالف امتیازی ندهید.


 بالاترین حد نمره 40 خواهد بود، هر چه نمره شما بالاتر بوده و به 40 نزدیك‌تر باشد،بیانگر این است كه شما با احساس فناپذیری خود كنار آمده و آن را پذیرفته‌اید، نمره پایین‌تر بیان‌كننده عدم‌پذیرش احساس فناپذیری در شماست.


 یكی از دلایلی كه می‌توان برای نمره پایین آوردن شما در این تست بیان كرد، این است كه ممكن است شما دچار اضطراب وجودی باشید. اضطراب وجودی به شما احساس پریشانی و پوچی می‌دهد؛ شما در فعالیت‌های روزانه خود معنا و مفهومی پیدا
نمی‌كنید و احساس سرگشتگی می كنید؛ شما با احساس فناپذیری خود آشتی نكرده‌اید در حالی كه سعی می‌كنید فكر مرگ نهایی را از ضمیر ناخودآگاه‌تان بیرون كنید اما فهم این موضوع كه فناپذیرید با شماست؛ اگر بخواهید زندگیكاملی داشته باشید و به توانایی‌های بالقوه خود دست پیدا كنید باید به دركی درونی و واقعی از مرگ برسید. تصور مرگ، تصوری كشنده است و اگر بخواهید زندگی‌تان معنا داشته باشد باید وجود مرگ را بپذیرید این پذیرش شما را قادر خواهد ساخت تا تصوری حیات بخش را به دست آورید، تصوری كه شما را قادر می‌سازد لذت زندگی را دریابید.


 نمره بالا در آزمون نشان‌دهنده این است كه شما اضطراب كمتری نسبت به مرگ داشته و هدف قوی‌تري در زندگی داريد؛ زندگی شما معنادار و هدفمند است و راه‌های متفاوتی برای رسیدن به معنا و هدف در زندگی وجود دارد و كلید اصلی در دور بودن از موانعی است كه شما را از ارتباط با دیگران یا برای تلاش رسیدن به اهداف‌تان بازمی‌دارد؛ این به‌عهده شماست كه بهترین راه را برای تجربه معنا و مفهوم در زندگی‌تان پیدا كنید.




شنبه 20 اسفند 1390 - 23:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | چقدربامرگ کنار امده اید(تست) | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS